Klacht: Onterechte aanmaning

op 13 augustus 2016 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen van HelloFresh voor een vega box voor 2 personen die ik nooit besteld heb. Het gaat om een levering aan een adres wat ik sinds anderhalf jaar niet meer woon. Ondanks mijn emails met uitleg en het feit dat ik nooit een vega box voor hellofresh besteld heb voor een adres waar ik al anderhalf jaar niet meer woon en dus de box nooit in ontvangst heb genomen en er geen overeenstemming is blijft hellofresh volhouden en stuurt zelfs een incassobureau op mij af. Ik heb hellofresh gevraagd mij een bewijs toe te sturen waaruit blijkt dat ik de box heb besteld , maar daar reageert hellofresh niet op. Ik zal de onterechte nota niet voldoen en de zaak bij de rechter uitleggen. Ik vind het schandalig dat hellofresh op deze manier met haar consumenten omgaat. Op mijn nieuwe adres hadden wij tot nu elke week wel een box, dus alleen daarom is het al heel vreemd dat ik op 2 adressen een box zou hebben afgenomen. Vanwege de onterechte nota hebben wij ons abonnement inmiddels opgezegd.

Ik verwacht op zn minst een excuses, want dit is echt schandalig. Wat een pruts bedrijf dat haar zaken en administratie duidelijk niet op orde heeft. Ik weiger daar de dupe van te worden en ga er vanuit dat dit door hellofresh wordt opgelost.

Excuses en intrekken onterechte nota.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisedekker12345