Klacht: Onterechte 1 ster review na een paar vragen, MP faciliteert dit

op 14 maart 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Gisteren heb ik voor het eerst na drie jaar handelen een 1 ster van iemand op Marktplaats gekregen.
Deze persoon heeft alleen informatie ingewonnen en niks gekocht.
Vervolgens heeft hij mij 1 ster gegeven omdat hij niet met contant geld kon betalen.
Dit stond ook al in de advertentie.

Dit is niet terecht omdat het nergens op gebaseerd is en ik vind het ook belachelijk dat iemand mij sterren kan geven na slechts drie zinnen met mij te hebben gewisseld.

Ik wil hier echt een klacht over indienen. Ik handel op Marktplaats als bedrijf en ben alleenstaand ouder en reviews zijn heel belangrijk.
Tot nu toe had ik enkel tevreden klanten.

Normaal gaat het niet zo snel en kan je bv. pas na een bevestigde betaalverzoek een review plaatsen. Dit is dus niet terecht. Zo kan iedereen je zaak kapot maken.

Dit keer is het niet gegaan zoals het hoort.
Overigens heeft deze meneer zelf al drie keer 1 ster gehad.

Marktplaats wil mij niet helpen en ik moet degene die de review plaatste zo ver krijgen met een verwijdering akkoord te gaan.

Kunnen jullie deze review z.s.m. weghalen en waarom werd de reviewmogelijkheid zo snel gegeven?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nono76