Klacht: Onterecht verzekering afgelsoten

op 15 juni 2016 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het huren van een busje bij Sixt werd gevraagd of wij de bus wilden dekken. Hier wisten we niet direct antwoord oo en hebben we even overlegd toen de documenten gescand werden. Hierna hebben aan de dame acter de toonbank aangegeven geen dekking af te sluiten. Vervolgens komen we er op de dag zelf achter dat er op de factuur toch een dekking staat van zo’n 45€ totaal. We hebben duidelijk nee hiertegen gezegd en na het doornemen van alle gegevens is het ons noet duidelijk geweest dat er een dekking af was gesloten, anders had ik niet getekend.
Bij terug brengen van de bus hebben we dit aangegeven en toen werd gezegd dat we het niet hoefden te betalen en een mail moesten sturen ter bevestiging. Op deze mail kregen we echter het antwoord dat we toch alles moeten betalen. In totaal 65€ extra dan wat we voor ogen hadden.

Gewenste Oplossing:

Als de tank kosten, extra bestuurder kosten en jongeren dekking in mindering worden gebracht. Of de hele dekking (maar er wordt geclaimd dat dit niet mogelijk is)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sixt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Babettevesters