Klacht: Onterecht vast aan abonnement

op 06 december 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd telefonisch benaderd door Puzzelbrein. Er zou mij een gratis kennismakingsexemplaar toegezonden worden waarbij ik binnen 14 dagen na ontvangst van dit exemplaar het contract zou kunnen ontbinden (voor verder abonnement). Gisteren ontvang ik voor het eerst een exemplaar waarbij ik bij de begeleidende brief zie dat het om het 2de exemplaar gaat + factuur van € 75.
1ste exemplaar is nooit ontvangen en dus heb ik gelijk vandaag de klantenservice gebeld om dit te melden + abonnement meteen stop te zetten. Dan wordt mij meegedeeld dat ik dit eerder had moeten aangeven als het 1ste exemplaar niet ontvangen was. Hoe moet ik dat eerder aangeven als ik gisteren pas een 1e exemplaar ontvang? Dan wordt er gezegd dat er een bevestigingsmail is gestuurd over deze afspraken. Ik heb mijn hele inbox incl. spambox gecheckt en kan geen mail terugvinden. Medewerker van de klantenservice zegt dat ik dit waarschijnlijk over het hoofd heb gezien. Ben ik dan een leugenaar? ik heb alles gedubbelcheckt en kan niets vinden. Verder geeft de klantenservice aan dat ze geen melding hebben gehad van PostNL dat de zending niet is afgeleverd of retour gezonden. Ben ik dan weer een leugenaar als ik zeg dat ik niets ontvangen heb? Medewerker denkt niet mee en zegt gewoon dat hij het gesprek gaat beëindigen en daarmee is het klaar voor hen. Dit noem ik geen service en manier van omgaan met mensen. Ik wil het gestuurde exemplaar (voor mij exemplaar 1, volgens Puzzelbrein exemplaar 2) gerust terug sturen.

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat er geen verdere exemplaren gestuurd worden en dat de betreffende factuur gecrediteerd wordt. Ik wil het gestuurde exemplaar (voor mij exemplaar 1, volgens Puzzelbrein exemplaar 2) gerust terug sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Smalbrugge, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt reeds te zijn stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 december 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement was reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Smalbrugge,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt reeds te zijn stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MSmalbrugge