Klacht: Onterecht pakket ontvangen

op 14 januari 2019 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Hallo,

Op 7 mei 2018 heeft mijn minderjarige dochter een pakket via de brievenbuspost ontvangen. Het bleek het product blackheadkiller te zijn. Omdat zijwij dit niet besteld hebben, is destijds het pakket meteen geretouneerd.
Na maanden niets meer te hebben gehoord, in de veronderstelling dat hetvzo zo opgelost was, kregen wij 12 december 2018 een brief met de laatste aanmaning en €10 aan aanmaningskosten.
Hierop heb ik onmiddellijk mail gestuurd naar mail@onlineshopping-59.com dat dit niet klopt.

Graag zou ik hulp willen of er vanuit jullie contact kan worden gezocht met hun hierover, aangezien ik er moedeloos van wordt.

Danielle en moeder Rika

Als ze stoppen met factuur te vorderen en erkennen dat het pakket is teruggestuurd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 24 januari 2019 om 05:44 geantwoord