Klacht: Onterecht overname zakelijk kpn contract door Garantiebellen

op 27 mei 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van KPN een brief gekregen met vermelding dat een andere aanbieder KPN heeft geïnformeerd dat ik met deze aanbieder een overeenkomst ben aangegaan. Navraag bij KPN blijkt dat de aanbieder Garantiebellen is en alles per 22/05/2017 is omgezet.

Aangezien ik nergens van af weet en geen enkele keer met Garantiebellen in contact ben geweest, schriftelijk of per email nog telefonisch. Klacht gemeld bij Garantiebellen (bekend onder ticketnummer [#908685793]. Garantiebellen heeft terug gebeld en een versleuteld opname geluidsband van een telefoon gesprek met mijn vrouw. Het zou al een maand geleden zijn. Garantiebellen geeft ook aan dat zij dingen hebben verstuurd via email, maar er is niks ontvangen.
Ik heb aangeven dat het om een zakelijke rekening gaat waar waar alleen ik opnaam van bedrijf beslissings bevoegd ben. Garantiebellen zou de emails alsnog naar goede email adres sturen inclusief geluidsband.

Klacht ook doorgegeven aan kpn backorder office desk de heer Finies.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet met Garantiebellen een contract, maar alles weer terug naar kpn.

Alle klachten die gemeld zijn door qhse-vadis