Klacht: onterecht ontvangen saldo sms van de vorige eigenaar van mijn telefoonnummer

op 03 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik word gestalked door de ing bank met saldo sms van de vorige eigenaar van het telefoonnummer van Vodafone.

Ik ben al meerdere malen in contact geweest, e-mail, telefoon, persoonlijk contact. Nergens hebben ze een oplossing en maken ze een case aan, alsof ze er iets aan doen. In de realiteit komt dit op de stapel en als het te moeilijk is is het beter het zo te laten, want ja… Zij hebben er zelf geen last van he!

Mijn nachtrust wordt verstoord en innerlijke rust door telkens om de haverklap stomme saldo smsjes te ontvangen van iemand anders….

Gewenste Oplossing:

De dienst stop te zetten, en mijn telefoonnummer uit het bestand van ING-bank te halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 03 juli 2012 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Erg vervelend dat u SMS berichten ontvangt welke niet voor u bestemd zijn. Ook spijtig om te horen dat uw eerdere meldingen niet goed zijn gegaan. Ik heb nogmaals gemeld dat dit moet worden opgelost en een dossier met dossiernummer: 1-293830723 aangemaakt. Mocht het na enige tijd nog niet zijn geregeld dan kunt u dit nummer noemen zodat mijn collega's kunnen zien wat er gebeurd is. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kooo