Klacht: Onterecht onse internet geblokerd.

op 06 oktober 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Telfort heeft onze internet.geblokerd volgens telfort maand mei is niet betaald!!
Toen we de contract bij telfort afgesloten de afspraak was dat tefort zou per 01mei 2017 internet en TV bij ons inleveren maar helaas het ís niet gebeurd!! .
Telfort heeft de internet bij ons ingeleverd op 20 mei dus bijna drie week later en toen heeft telfort een bedrag van €44 als exsuces aan ons betaald.
en sinds dein wij betalen aan tefort elke maand onze abonomment kosten door, maar helaas er wordt elke keer ons internet door telfort geblokkeerd met de reden dat wij maand mei níet hebben betalen!! en elke keet moeten wij de kkant service van telfort op 0900 bellen en de situatie uitleggen hoe is allemaal gegaan en wij hoffen maand mei niet te betalen..
en dan krijg wij weer internet thuis maar week later wordt ons lnternet óp het zelfde reden weer geblokkeerd (het is belachelijke) en nu zetten wij weer sinds paar dagen zonder internet voor het zelfde verhaal van maand MEI, wij hebben een angeteknd brief met alle bankafschrift als betaling bewijs en ons klachten en ontevreden heid naar telfort gestuurd maar nog steds geen reactie van tefort …

Hier bij mail ik aan u koppie van de brief de wíj naar telfort verstuurd.

In af wachten reactie van telfort en hun voorstel.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hadfi