Mijn Klacht:
Iedere keer als ik een pakket bestel welke via DHL bezorgd moet worden krijg ik rond de tijd dat de bezorger er moet zijn een bericht dat ik niet thuis was. Ik was echter in al deze gevallen wel thuis. Een keer is een pakket teruggestuurd naar de afzender. Deze heeft het pakket nooit weer ontvangen. Waarom krijg ik altijd een niet thuis melding terwijl ik gewoon thuis was?
Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn als DHL met een uitleg komt waarom de bezorger altijd aangeeft dat ik niet thuis was. (de bezorger rijd wel door de buurt)(ik denk persoonlijk dat het komt doordat ik twee hoog woon en de bezorger geen zin/tijd heeft om naar boven te lopen, maar dat is maar een aanname natuurlijk). ik zou dus graag uitleg willen. Waarom? Waarom altijd hier? En waarom altijd alleen dit probleem met DHL en niet met concurrerende bedrijven?

