Klacht: Onterecht Lid van Puzzelbrein

marisa dirks-bennett
Wo 5-9-2018, 20:17
klantenservice@puzzelbrein.nl

Geachte Ls,

Zomaar kreeg ik een telefoon enige week geleden voor een leuke aanbieding die je gratis puzzel boekje zou willen,
Ik zei gelijk nee Ik heb zonder toezegging een half jaar abbonnement toegezonden gekregen, lekker makertje met 1 boek gratis, maar je zit er meteen aan vast!! Ik wens dat dit zsm gecorrigeerd word, want ik betaal
niets! Zonodig schakel ik alles in,

Dus ik hoop dat jullie dit goed zet,
IK WIL DIT NIET HEBBEN ONTERECHT ZOMAAR LID WORDEN

Ik heb deze email gestuurd naar Puzzelbrein,en ik ben tevreden als hun
een email terug stuur dat ik GEEN LID van hun ben!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

2 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt reeds te zijn stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 september 2018 om 09:22 geantwoord

Abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door papy