Klacht: Onterecht klacht niet geconstateerd

Vorige week heb ik na een lange periode rond te hebben gelopen met een defecte iPhone accu besloten om toch voor een reparatie langs te gaan bij Dixons. Omdat ik zeker wilde zijn dat het aan mijn batterij lag ben ik langs de officiële Apple Store geweest in Den Haag. Zij hebben voor mij een batterij meting gedaan en daarbij is uitgekomen dat mijn batterij onder de 40% zit/presteert. Deze omweg heb ik genomen om er zeker van te zijn dat ik mijn iPhone niet voor niks opstuur. Na enkele dagen kreeg ik een mail van Harmony Service Center met een prijsoplagen, wat mij erg verbaasde want ik val immers nog binnen de garantieperiode. Omdat mijn accu volgens HSC nog op 77% zit en dus zou mijn accu goed moeten presteren. Helaas is dit niet het geval. Mijn accu gaat ongeveer 2 uur mee en daarna valt mijn telefoon uit. Ook valt mijn telefoon uit wanneer mijn accu percentage boven de 30% zit. Na een minuut of 5 kan ik mijn iPhone ook weer aanzetten zonder tussentijds op te laden.

Behalve dat ik geen werkende accu heb, moest ik bij de Dixons ook nog eens 25 euro onderzoekskosten betalen. Mijn gewenste oplossing is een reparatie binnen 1 week kosteloos, en ik zou graag mijn 25 euro terug willen. Ik val immers binnen de garantieperiode.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harmony Service Centre

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harmony Service Centre nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte Anouar-ontevreden, Heeft u voor ons een reparatienummer zodat we kunnen nagaan of uw klacht al in behandeling is genomen? Met vriendelijke groet, Team Customer Care

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 07 september 2015 om 10:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anouar-ontevreden