Klacht: Onterecht Geregitreerd

op 03 mei 2017 over Preventel in de categorie Telecomwinkels

Ik had een maand overhoofd gezien/omdat me inkomen later was binnen gekomen, vervolgens heb ik een preorder geplaats bij tele2 intern is een fout gemaakt bezorger is voor de deur geweest met samsung s8 plus hij ziet rekening nummer klopt niet oke geanuleerd vervolgens bel ik tele2 gelijk op van hoe zit dit toen moest ik opneuw bestelling plaatsen en opnieuw wachten oke, tele2 meld nu ineens sorry meneer ik krijg preventel check ik zei als het zo dan moet hij van jullie zijn ik was voor die maand gelijk afgesloten van 1 maand februari 2017 ik ben tot nu toe bezig om te laten weg halen ik heb bos incasso gesproken tele2 moeten de klante afmelden na betaling ??? WAT GEEFT TELE2 AAN NEE HOOR WIJ MELDEN DE KLANTEN NIET OP GA NAAR PREVENTEL EN VRAAG DIE LIJST AAN EN DAN MAIL JE ONS ALS WE ER OPSTAAN SORRY HOOR IK HEB MAAR 1 ABB BIJ JULIE MAAR GOED HEB OOK GEEN POST GEHAD VAN PREVENTEL WAT EEN NAAIERS ZO WORD ER MET MENSEN OMGEGAAN ER IS VAN PREVENTEL GEEN NUMMER NIKS JE KAN ZE NIET BEREIKEN WAT EEN HONDEN

DAT HET OPGELOST MOET WORDEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preventel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RAWIEN1986