Klacht: Onterecht geld van rekening afgeschreven

op 18 februari 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Beste Klacht.nl

Ik ben sinds kort achtergekomen dat ik 2 abonnementen bij fit for free heb lopen,een daarvan op mijn naam en een daarvan op naam van iemand die ik niet ken, dat terwijl ik daar nooit iets heb getekend of heb afgesloten en ik heb ook zeker nooit een automatische incasso goedgekeurd,

onmiddelijk stopzetting van abonamenten en onterecht betaalde geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 02 mei 2016 om 09:54 geantwoord

Beste heer Blaszczyk, wij hebben naar aanleiding van onze reactie op 15-2-2016 helaas niets meer van u vernomen. In een later stadium heeft u echter nog wel contact gehad met onze klantenservice. Men heeft u verzocht/aangeraden om aangifte te doen van misbruik van uw persoonsgegevens. Daar wij verder niets meer van u hebben vernomen zullen wij de bovenstaande klacht (vooralsnog) afsluiten. Mochten wij u toch nog van dienst kunnen zijn dan willen wij u (wederom) verzoeken om contact met ons op te nemen via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door bartek1985