Klacht: onterecht geld van mijn rekening afgeschreven

Sannedewit op 31 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste Adyen,

Er is op 04-11-2016 en op 31-10-2017 € 120,00 afgeschreven van mijn rekening met de omschrijving; WeTransfer Plus 1 year of WeTransfer Plus. Ik heb hiervoor nooit opdracht gegeven.

Zo snel mogelijk mijn geld terugstorten!!!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 06 november 2017 om 04:27 geantwoord

Hallo Sanne,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Deze transactie hebben wij uitgevoerd voor WeTransfer. Voor meer informatie en een mogelijke terugboeking, zult u met hen contact moeten opnemen: https://wetransfer.zendesk.com/hc/en-us/requests/new

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door