Klacht: onterecht geld om betaling

op 25 mei 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Geachte heer , mevrouw,

onterecht om betaling van een heel maandbedragen en ik heb alleen een keer ben ik daar geweest omdat de meneer aan de receptie hij heeft tegen mij gezegd dat ik heb voor een keer gratis kunnen sporten was mijn vragen aan hem waarom moet ik tekenen op deze abonnement en ik kom vandaag voor een gratis sport om proberen als ik goed vindt dan zal ik abonnement afsluiten voor een jaar en was hij zijn antwoord je kunt gewoon vandaag sport en als je goed vindt dan kan je door ,en was mijn vraag aan hem als ik niet goed vindt na sport vandaag wat dan en was zijn antwoord niets aan de hand en kunt je binnen acht dagen opzeggen en hoef niet betaling ,dat is de verhaal en ik heb alleen een keer gesport daar en vind ik niet goed voor mij daar en ik heb afgezegd binnen acht dagen dus onterecht om betaling voor een heel maandbedragen om de betaling.
ik verzoek uw vriendelijke annuleren de onterechte geldbedrag en wil bevestigen ven uw ontvangen,

wil ik ook klachten indienen tegen mevrouw Lizette ik heb telefonisch via deze nummer 0900 34 83 6737 met haar gehad op 6 mei 2016 om 12.18 om haar uitleggen wat is gebeurd maar zij was onaardig tegen me en zij heeft tussen gesprek de telefoon toestel neer gelegd voor beëindigt gesprek met mij en dat vind ik niet normaal en beledigen voor mij , plus te duur telefoon kosten betaling voor niets
deze soort van medewerkers maken slechte naam voor het bedrijf ,

in afwachten van uw reactie,

M.Eldib

Lidnummer 067001930

ik verzoek uw vriendelijke annuleren de onterechte geldbedrag om de betaling,

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 27 mei 2016 om 09:28 geantwoord

Geachte heer Eldib, allereerst onze excuses voor de late respons. Wij hebben de kwestie echter reeds per e-mail in behandeling genomen. Voor een reactie inzake uw klacht verwijzen daarom naar de e-mail welke u op 11 mei jongstleden van ons heeft ontvangen. Wij zullen helaas niet afwijken van het standpunt dat 18 april 2016 de eerst mogelijke einddatum is van het door u gekozen maandabonnement. Voor vragen of opmerkingen kunt u ons natuurlijk te allen tijde bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door M Eldib