Klacht: Onterecht geld afgeschreven

op 16 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik zondagavond 12 januari incheckte op station dordrecht voor mijn treinreis naar nieuw vennep was ik er niet zeker van of ik nog voldoende saldo op mijn kaart had staan. Nadat ik hem langs de check in zuil haalde bleek er nog voldoende saldo op te staan en werd ik ingeckeckt. Omdat ik hierna nog mijn reis per bus wilde vervolgen en ik zeker wilde weten dat ik voor deze reis voldoende saldo zou hebben na mijn reis bij ns besloot ik na de check in mijn kaart op te laden met 10 euro.
Toen ik thv station den haag hs werd gecontroleerd zei de conducteur tegen mij dat ik niet was ingecheckt terwijl ik zeker wist dat dit wel het geval was. Omdat ik op leiden centraal moest overstappen heb ik hier noodgedwongen een kaartje gehaald voor het laatste traject, en hier bleek dat er wel 10 euro van mijn kaart was afgeschreven.

Op maandag ben ik langs de service balie van NS gegaan op schiphol maar hier zei de dame achter de balie dat ze han niets in het systeem terug kon vinden en verwees mij hier voor door naar de telefonische klantenservice.

Restitutie van de 10 euro en uitleg hoe het kan dat ik niet was ingecheckt terwijl ik dit wel heb gedaan.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 21 januari 2014 om 12:39 geantwoord

Wij hebben een telefonisch gesprek met de klant gevoerd en zijn reisgegevens doorgenomen. De kosten van het treinkaartje dat aanvullend gekocht is hebben wij vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door Den Dekker