Klacht: Onterecht geld afgeschreven

op 17 augustus 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Beste,

Op 18 juli kwam er een gratis lot bij de post. Ik dacht, laat ik eens gek doen, ik speel GRATIS mee. Ik kon direct weer opzeggen zodat ik betaald niet mee hoefde te spelen. Ik probeerde vervolgens een account aan te maken om op te zeggen, maar dit lukte niet, omdat mijn IBAN niet overeenkwam. Dat kwam hij dus wel, maar denk ik een storing. Vervolgens heb ik me terug laten bellen via de site, maar hier kwam heb ik na 25 minuten in de wacht te staan opgehangen. Vervolgens heb ik op 20 juli een brief verstuurd om op te zeggen. Hier heb ik nooit meer iets van vernomen.

Meerdere keren heb ik proberen te bellen naar het 0900 nummer, maar hier sta ik steeds erg lang in de wacht. Aangezien dit geld kost hing ik steeds weer op. Nu is er een bedrag van 13 euro afgeschreven. Dit heb ik gestorneerd.

Ik heb de afschrijving gestorneerd en hoop hier geen problemen meer van te krijgen. Daarnaast heb ik eindelijk gevonden dat het ook mogelijk is om via internet op te zeggen. Dit heb ik vandaag direct gedaan. Ik wil hier een bevestiging van en nooit meer benaderd worden door de Postcode Loterij, ook niet via de post.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door denniswittenberg