Klacht: onterecht gebruik maken van eenmalige machtiging

op 21 juli 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Op 4 april heb ik mij voor een maand ingeschreven bij huurexpert.nl
Bij toeval ontdek ik in juli dat zij nog steeds maandelijks van de rekening incasseren. Daarom heb ik het bedrag terug laten storten. Toen kreeg ik de eerste vordering tot betaling. Toen ik vroeg of zij mij konden aantonen dat ik voor verlenging had gekozen, kreeg ik bericht dat ze mijn account hadden stopgezet. Ik dacht dat alles voorbij was, maar vandaag kreeg ik weer een tweede vordering (met dreiging van deurwaarder) met verzoek om betaling. Tevens de mededeling dat ik op 14 mei een mail zou hebben ontvangen waarin verlenging werd aangekondigd. Ik kon de mail niet terug vinden.
Inmiddels heb ik een woning en ben ik verhuisd. Ik ga het mailadres blokkeren.

Tijdens mijn inschrijving heb ik ook al eens contact met hen gezocht, maar heb nooit respons gekregen. Het is echt een onvriendelijke organisatie die ik nooit iemand zou aanraden. Dit is puur wjnstbejag, bah!.

Met vriendelijke groeten,

C. Veldkamp

Eerst wilde ik gewoon telefonisch contact om dit op te lossen, maar nu wil ik alleen maar dat deze vervelende mails stoppen! Ik had mij maar voor 1 maand ingeschreven.
Vanwege de scheiding heb ik al stress genoeg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chrishermans