Klacht: onterecht €15 maandelijks afgeschreven

op 29 november 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

zonder toestemming €15 van mijn ING rekening afgeschreven waarvor,waarvaan geen idee, Oplichters!!!!!!!!!!

als ik mijn geld terug krijg en incassant boete krijgt van oplichterij

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 30 november 2016 om 10:21 geantwoord

30-Nov-2016 De heer, mevrouw Uchacz per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 02 december 2016 om 12:10 geantwoord

ik heb geen bestelling geplaats bij Ingenico ePayments geen idee wat dat is. ik maak nooit boodchappen op internet.Ik wou een account aanmaken bij PayPal moest ik mijn bankgegevens aangeven sindsdien gebeuren zulke rare dingen.Krijg je onbekende bedrijven op je kop die geld van je proberen te stelen Mens is van een kastje naar het muur gestuurd is dat dat een oplossing????????

Bericht van GlobalCollect

1 dag geleden - Geachte heer, mevrouw Uchacz, bedankt voor uw reactie en het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de oplossing. Wij zullen winkelenensparen.nl voor u contacteren om dit op te lossen. Met Vriendelijke Groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door marzenau