Klacht: Onterecht contract

op 17 juli 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 mei is een collega van ons gebeld door garantiebellen. Zij belden en deden net of ze hetzelfde waren als kpn. Alleen goedkoper. Dit is dus echt niet zo. Wij hebben nu een factuur gehad die vele malen duurder uitpakt als wat we gewend waren.

Het contract had nooit tot stand mogen komen. Deze collega heeft ook geen beslissingsbevoegdheid. Hier horen we ook niets over op de geluidstape die we hebben opgevraagd. Daar horen we wel op dat de opzegtermijn hetzelfde blijft bij hun als wat we bij kpn hadden. KPN zaten we buiten ons contract dus konden we met een maand weg. Het lijkt mij dat de opzegtermijn dan bij Garantiebellen ook maar een maand is. Ze geven niet thuis en ook geen contract per mail gehad zodat we 14 dagen de tijd hebben om te reageren of op te zeggen. Kortom 1 en al slechte communicatie en geen voordelige belkosten zoals ze beloofd hebben.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als ons contract per direct stop gezet gaat worden!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garantiebellen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Henriët Dijkgraaf