Klacht: Onterecht boeken besteld bij Van dijk

op 28 juni 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Voor mijn zusje heb ik 2 jaar lang boeken besteld bij Van Dijk. Echter, was dit 2 jaar lang niet nodig geweest! Ik heb dus onterecht 2 jaar lang boeken voor mijn school betaald terwijl het helemaal gratis was. Ik wil mijn geld uiteraard terug!

Als ik het geld teruggestort krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 29 juni 2017 om 09:06 geantwoord

Beste PNR,

Naar aanleiding van je reactie kunnen wij je meedelen dat er op het door jou aangegeven adres vanaf 2015 in totaal 2 boekenpakketten zijn geleverd en 1 boekenpakket in bestelling staat. Deze pakketten zijn niet door jezelf betaald maar door de school.
De enige factuur die je van ons hebt ontvangen en voldaan is een factuur uit 2015 van 8,99 euro voor een rekenmachine.
Het is ons daarom niet duidelijk welk geld je precies bedoeld en wij zien uiteraard geen reden om een bedrag terug te storten.

Vriendelijke groet,
VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door PNR