Klacht: Onterecht blokkeren Visa kaart

op 21 september 2016 over International Card Services in de categorie Creditcards

Ik heb een Visa kaart en een krediet bij ICS. Het krediet wordt afgeschreven van de kaart en maandelijks betaal je dan de aflossing naar de kaart. Dit is altijd goed gegaan, nog nooit een probleem gehad, tot 1 september. De afschrijving van de kaart naar het krediet is fout gelopen. Al binnen een paar dagen een aantal \”dreigende\” brieven gehad, moest binnen 10 dagen betalen. Binnen 10 dagen betaald, maar toch hebben ze de kaart geblokkeerd. Bellen helpt niet, ze hebben een starre houding en zijn zo flexibel als een loden deur…..

ICS moet de blokkade opheffen en instellen dat het krediet van de kaart wordt afgeschreven, zoals het voor 1 september was. Toen ging het nl altijd goed.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jgerstel