Klacht: Onterecht bij preventel

op 20 september 2016 over Preventel in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben er achter gekomen dat ik nog steeds bij preventel geregistreert sta. Ik heb geen achterstand meer, sterker nog ik heb geen abonnement meer lopen. Ik heb een paar maanden terug mijn abonnement afgekocht en de volledige kosten van toestel en abonnement betaalt zodat ik ervan af was aangezien het toestel was gestolen en dus niks aan mijn abonnement had. Ik had ergens gelezen dat de provider de melding bij preventel kan verwijderen maar tmobile houd vol dat dat niet het geval is. Ook heb ik al geprobeert om contact te krijgen met preventel zelf maar ik krijg nergens reactie op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden waneer de registratie word verwijderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preventel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riannnnn