Klacht: onterecht betaalverzoek

op 09 september 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

3 maanden geleden - Beste J. Heek, Bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat je de order retour hebt gestuurd naar StayhealtyProducts. Helaas hebben wij nog geen annulering ontvangen van deze webewinkel en daarom hebben wij een email gestuurd zodat dit alsnog wordt verwerkt in onze administratie. Wij hebben je in de email toegevoegd als ontvanger zodat je hiervan op de hoogte bent. Wanneer wij een reactie hebben ontvangen van StayhealthyProducts, zullen wij deze informatie met je delen. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Heleen

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantie1301