Klacht: Onterecht beslag zaak stinkt

op 01 mei 2017 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Mijn Klacht
SPOED Vandaag 01/052017 via belastingdienst te horen gekregen dat er nog een deurwaarder beslag heeft gelegd bij de bd sinds 2015 ik dacht dat dat al opgelost was bij van den bergh en partners in Rotterdam want een familie lid heeft mijn en de rest via gegevens opgelicht er zou in 2008 wat op rekening gekocht zijn bij body store in Rotterdam ik ken dat bedrijf niet en bezorgd zijn op een voor mij onbekend adres nooit gewoond of ingeschreven gestaan in maart 2015 is er vonnis gewezen door kantonrechter volgens hun woorden en die zou afgegeven zijn ook een voor mij onbekend adres heb met hun gebeld en je raad het al discussie later weer gebeld en gevraagd naar hogere pief en alles uitgelegd etc en gevraagd wat er besteld zou zijn en welke adressen er bekend zouden zijn ze wisten niet te vertellen wat er besteld zou zijn lijkt mij dat je dat moet weten en heb gezegd dat ik hier een rechtszaak van ga maken heb ook gevraagd wie incasso buro zou zijn dat zou MC FACTOR zijn heel dicht in de buurt van van de berg en partners heb dat telefoonnummer van MC FACTOR gebeld en ze zeiden nee die kennen we niet nee verkeerd nummer gedraait nou ik zei het staat duidelijk op de site maar wel vragen wat dossier nummer is en vragen voor een betalingsregeling ik spreek niks af want ik ken dit niet en na 5 jaar is het verjaard alleen vonnis is 20 jaar geldig maar tussen koop in 2008 en vonnis 2015 zit 7 jaar klopt toch ook al niet maar er wordt om heen gedraait en gedraait ik moest maar per mail klacht indienen heb ik dus gedaan en ingezet dat ik kamer van gerechtsdeurwaarders ga inlichten en zeker een gang naar gerecht zou maken en hun worden veroordeeld in alle kosten en geleden schade want door mijn teruggaves die gaan komen en dus niet krijg kom ik echt in de problemen oa btw teruggave heb keihard moeten werken om overal uit te komen en dan zou nu even onterecht alles afgepakt worden nou nooit niet hoop dat er iemand kan helpen deze zaak stinkt echt en adressen waar ik gewoond heb ik gewoon via mijn overheid ook toegestuurd

Per direct alle beslagen opheffen en zaak van mijn naam of sluiten heb er niks mee te maken

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny Blankestijn