Klacht: Onterecht beslag op vakantiegeld.

op 07 juni 2016 over AGC Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

AGC Gerechtsdeurwaarders heeft onterecht en zonder zich te verdiepen in mijn beslagvrije voet mijn vakantiegeld van Sociale Dienst Leeuwarden in beslag genomen 6 juni j.l.
Volgens de medewerker Inkomen en Zorg van gemeente Leeuwarden die mijn dossier telefonisch met mij heeft doorgenomen is dit zeer onterecht en zou een bezwaarschrift/klacht zeer terecht zijn.
Mijn beslagvrije voet ligt op 1050 euro, mijn inkomen is 750 euro per maand (zie bijlage/bestand) dus enig verschil is er zeker en het lijkt er dan ook op dat AGC zeer slordig en onwettelijk te werk is gegaan.
Ik overweeg hierover ook een klacht bij de Kamer Voor Gerechtsdeurwaarder in te dienen maar probeer het eerst op deze manier.

Graag een herziening en juiste berekening van mijn beslagvrije voet door AGC en terugstorting van mijn vakantiegeld.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rygar1972