Klacht: beslaglegging prive, failisement B.V,

op 18 juni 2016 over AGC Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Vrijdag 17 Juni was een gerechtdeurwaarder bij ons privé adres met de mededeling zoals het in bijlage 1 staat beschreven.
Op het betreffende adres zijn geen sporen van —— beheermaatschappij b.v. te vinden, behalve de administratie, maar daar heeft u geen recht op.
Zoals u al onderzocht heeft, bezit de betreffende b.v. financieel en materieel niets.
U heeft geen recht op mijn privé inboedel.

Zolang de betreffende b.v. bij de K.v.K. staat ingeschreven, zal mijn privé adres gebruikt worden, omdat ik de oprichter van de b.v. ben, maar niet meer functioneert als bestuurder en als ondernemer.

Deze situatie betreur ik en heb hier niet voor gekozen, maar ik ben volledig op de hoogte van mijn rechten en plichten.
Verder ben ik er 100% van overtuigt, dat ——- beheermaatschappij b.v. zelfstandig aansprakelijk is voor zijn rechten en plichten.

Bij beslaglegging op mijn privé inboedel, zal ik volgens de voorhanden liggende mogelijkheden gebruik maken, om uw activiteit te verhinderen.
Samen met online-accountens (contact persoon Dhr. Van Pelt) hebben wij een dossier samengesteld, waar ik (privé) via de juiste weg de (privé) executie aanhangig zal maken, als u mijn privé adres betreedt.

Hoogachtend,

M.D.C. van Tour,

Als AGC niet zo intimiderend te werk gaat.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AGC Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost van Tour
x