Klacht: Onterecht beslag op teruggaaf Belastingdienst

op 03 mei 2017 over v.d.Bergh & Partners in de categorie Deurwaarders

Van den Bergh en Partners heeft beslag gelegd op mijn teruggaaf inkomstenbelasting van 2016. Het gaat om een bedrag van 517 euro. Na 3 keer bellen , blijk ik een bedrag van 96 euro open te hebben staan bij Webcasso. Dit klopt, ik heb een regeling met Webcasso en betaal netjes maandelijks, ik moet nu nog 3 keer en dan ben ik er vanaf. Het beslag is dus onterecht, waarschijnlijk wordt er wel 96 euro in mindering gebracht met de 517 euro maar dan blijft er altijd nog 421 euro over. Van den Bergh zegt dat het bedrag nog niet binnen is, Belastingdienst geeft aan dat het op 21 april is uitbetaald. Blijkbaar is de procedure dat Van den Berg het geld terug moet storten naar de Belastingdienst en dat ik het dan via hun alsnog krijg.

Dat Van den Berg het teveel ontvangen geld met spoed terugstort naar de Belastingdienst , zodat ik op korte termijn het geld ontvang. Tevens een schriftelijke bevestiging dat ze hiermee het beslag hebben opgeheven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over v.d.Bergh & Partners

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over v.d.Bergh & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne1982