Klacht: Onterecht beslag legging banktegoeden

op 30 januari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Op 25 januari is er door Syncasso een beslag gelegt op al mijn tegoeden.
Dit betekent geen geld voor eten, vaste lasten ect.
Ook om contact te maken lukt niet. Je krijgt een bandje met keuzes en zoek het maar uit.
Echter heb ik al meerdere malen een betalingregeling proberen te treffen, maar geen gehoor.

Nu komt ik door syncasso nog meer in de problemen. Als alleenstaande moeder is dit zeer stressvol

Dat er per omgaande de beslaglegging verwijderd wordt en er gezamenlijk een betalingregeling getroffen wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Reactie van de melder van de klacht Noordijk

5 maanden geleden - Vandaag de dag nog steeds geen gehoor. Wel ook al weer emails verstuurd. Misschien interessant voor de media

Reactie van de melder van de klacht Noordijk

5 maanden geleden - SYNCASSO WILT DEZE KLACHT NIET IN BEHANDELING NEMEN ????? Niet terug bellen, geen email terug sturen, geen contact via de telefoon en nog eens de klacht niet behandeling nemen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

5 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Noordijk