Klacht: Onterecht afschrijven van 15€

op 22 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds november 2017 wordt er maandelijks 15€ van mijn rekening afgehaald. Maar ik heb geen idee van welk bedrijf dit komt.
Er staat bij wly winkelspaar.nl
Met een nr erbij : 08002200026

Ik heb de incasso van deze maand geweigerd.
Maar ik zou graag de andete bedragen terugkrijgen.
Hoe te handelen ?

Gewenste Oplossing:

2x 15 € terug. Plus 1x 0.01 ct
En stoppen automatisch incasso
Duidelijkheid over het bedrijf dat dit doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 februari 2018 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

23-Feb-2018 Mevrouw Beishuizen- de Vries per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Fanny_