Klacht: onterecht afgesloten

op 12 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd afgesloten ,en nam contact op met tele 2 .
Ik vroeg waarom ik was afgesloten ,zei vertelde mij dat mei 2018 niet was betaald .
Dit termijn bedrag hadden zij zelf van mijn rekening afgeschreven..
Ik had dit veteld ,en ik zou binnen een half uur weer aangesloten worden.
Ik was niet aangesloten en belde weer met tele 2 ,er was een storing maar ik word aangesloten en ik hoefde geen extra kosten te betalen.
Dit werd ook in hun systeem gezet.
gaan weer weken voorbij geen aansluiting.
Ik naar tele 2 winkel gegaan op het zuidplein in rotterdam.
Deze heeft mijn betalingingen gezien en ik zou aangeloten wordenj.
Ik kreeg een brief van het incasso.
Ik al mijn bankafschrigten door gestuurd maar geen reactie van het is betaald.
Nee demaand mei en juli is niet betald.
Ik mijn betaliongsbewijs weer door gestuurd…
tot heden nietssss
Ik ben het zat en weet niet meer wat ik moet doen.
Mijn zoon betaald nu deze kosten zelf ik heb het al die tijd gedaan.
Hij heeft netjes 48,00 over gemaakt en de maand september betaald hij op 20 september 48,00.
Ik hoop dat u mij kan helpen ..
grtaag wacht ik uw antwoord af

mvg S.Niewold

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sill1234