Klacht: Onterecht afgesloten

op 26 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Recent heb ik een aantal spookfacturen ontvangen van Tele2. Dat wil zeggen dat ik plotseling SMS’jes en brieven ontving dat ik een deel van een factuur nog niet had betaald. Na herhaaldelijk contact waarin ik aangaf wel betaald te hebben en zelfs een betalingsbewijs toegestuurd te hebben werd mij verzekerd dat alles opgelost zou worden met de financiële afdeling. Ik betaal elke maand netjes op tijd mijn TWEE mobiele abonnementen bij Tele2 en ben een goede klant, maar dit vind ik volkomen stijlloos. Ik ben nu zomaar afgesloten en mijn zoontje van 10 ook, terwijl we in het buitenland zitten.
Het zou opgelost worden, maar daar is niets van waar. Waardeloos, onbetrouwbaar bedrijf. Ondanks herhaaldelijke excuses van het bedrijf en garantie dat ik zeker niet afgesloten zou wordennaanfezien de factuur betaald is, toch afgesloten. Walgelijk. Weet nu niet meer wat te doen, we kunnen niet eens meer bellen en de WiFi in ons hotel is zeer beperkt.

Wanneer Tele2 mij zsm aansluit aangezien dit onterecht is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1986Amber