Klacht: Onterecht afgesloten

op 02 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

afgelopen donderdag werd in eens mijn telefoon afgesloten zonder vooraf herinnering. Ik heb toen op mijn Tele2 gekeken, toen zag ik dat een factuur niet betaald was volgens Tele2. Maar zij hebben zelf geïncasseerd. Ik heb toen Tele2 klantenservice gebeld, Na letterlijk een dikke uur. Kreeg ik een jongen aan de lijn. Ik heb toen aangeven dat volgens mijn bankafschriften alles betaald is. Hij ging voor mij uitzoeken en hij zette mij op de wacht. Vervolgens hing die de telefoon op. Nog een keer bellen was geen optie. Ik ben toen volgend dag naar Tele2 winkel gegaan. Ik heb de betalingsbewijs laten zien. Zij hebben met de hoofdkantoor gebeld. Ik moet de betalingsbewijs mailen dan gaan zij het verder uitzoeken. Dan zijn we paar dagen verder, voor dat ik weer aangesloten kan worden. Ik heb aangegeven dat dit hun fout is. En ik moet zosnel mogelijk aangesloten worden. Maar nee dat zijn de standaard procedures.

Als ik mijn abonnement kan opzeggen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaid.