Klacht: onterecht afgesloten

op 01 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 25 juli mijn eerste factuur moeten betalen maar vanwege een storing aan hun kant mislukt dus handmatig dezelfde dag nog betaald. Vervolgens wordt het bedrag alsnog op 4 augustus afgeschreven, ik diezelfde dag nog contact opgenomen en het probleem aangekaart. Zou het bedrag binnen 5 werkdagen terug gestort krijgen wat niet gebeurde. Weer gebeld, dit maal was het antwoord dat het langer kon duren of dat het met een volgende factuur verrekend zou worden. Ik heb aangegeven het bedrag te zullen storneren. Voorts is de mevrouw van de klantenservice dat moment nagegaan of mijn handmatige betaling was ontvangen. Na een paar minuten in de wacht vertelde ze me dat ik inderdaad had betaald en de incasso onterecht was.
15 september word ik afgesloten, ik bel de volgende dag. Antwoord was dat het de financiele administratie 10 werkdagen kon duren voordat mijn betaling kon worden bevestigd en ik weer werd aangesloten. 10 werkdagen ook al had ik het probleem al 4 en 11 augustus aangegeven maar toen hebben ze niet de moeite genomen om het op te pikken en te verwerken.
10 werkdagen later nog niet aangesloten dus weer gebeld (alsmaar met een prepaid kaartje dus kosten aan het maken) na de zoveelste keer 20 minuten moeten wachten kreeg ik toen te horen dat het pas de dag ervoor was doorgespeeld aan de financiele administratie en dat ik tot uiterlijk 6 oktober geholpen zou zijn. Ik wacht nu dus tot 6 oktober en kan al die tijd niet (onbeperkt) bellen of gebruik maken van mijn databundel.

Ben tevreden als de weken dat ik geen gebruik kon maken van de diensten waarvoor ik heb betaald met mijn maandabonnement worden verrekend, de kosten die ik heb moeten maken doordat ik al die tijd gedwongen was om met een prepaid abonnement heb moeten bellen worden vergoed, een vergoeding krijg dat ik niet zolang heb kunnen bellen als ik wilde, wat ten koste gaat van mijn relaties, of van mijn databundel gebruik kon maken en een welgemeend excuus!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dezoveelstebozeklant