Klacht: Onterecht afgesloten

op 29 juli 2016 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Ze hebben mij afgesloten van Enexis omdat er geen energie contract zou zijn na mijn overstap. Nu hebben ze mij afgesloten en toen ik naar Enexis belde bleek er wel een contract te zijn, nu willen ze mij pas weer aansluiten op het moment dat ik eerst even de kosten van 300 euro betaal, zij maken een fout door niet goed in het systeem te kijken en ik moet daar nu even 300 voor betalen en dan pas willen ze mij weer aansluiten, dit is toch niet normaal ik ben alleenstaande met 2 kinderen en betaal keurig mijn energie en nu ben ik overgestapt en wordt ik afgesloten??

Dat ze mij vandaag per direct weer aansluiten kosteloos ik heb al voor een paar honderd euro aan vlees weg moeten gooien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 29 juli 2016 om 14:10 geantwoord

Geachte mevrouw Sterken,

U hebt met mij gesproken over de afsluiting. Per e-mail heb ik hiervan een bevestiging verstuurd.

Gezien het verloop van de afsluiting en de aanmelding van het leveringscontract kan ik alleen tot de conclusie komen dat deze met de bijkomende kosten terecht zijn. De kosten blijven om deze reden gehandhaafd.

Dave
Webcare Enexis