Klacht: Onterecht achterstand

Sher Joseph op 13 december 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste Meneer/Mevrouw

Ik heb op 11 augustus 2021 contact gehad met Tele2 .Ik wou een verhuizing doorgeven .Dat kon maar dan zou ik bij T mobile aangemeld worden want bij Tele2 blijven kon dan blijkbaar niet meer. Tele2 en Tmobile gingen samen werken als ik het goed had begrepen. Ik heb mijn zelf niet hoeven aan te melden bij Tmobile dat is allemaal op 11aug door tele2 gedaan.Werd ook gelijk in september 60 euro van mijn rekening ingehouden door Tmobile. Kom in oktober achterdat jullie ondertussen ook geld afhalen voor een abonnement die ik niet bij jullie heb. Ik heb net contact gehad met Tele2 en werd gezegd dat ik een mail heb gehad met opzegging dat moest ik zelf doen. IK HEB GEEN MAIL GEHAD Wel appart dat jullie wel gelijk regelen dat Tmobile mijn nieuwe provider word en hun gelijk geld van mijn rekening kunnen halen. Maar om het dan gelijk stop te zetten bij jullie
Moest ik zelf via mail doen die ik niet binnen heb gehad . Hierbij heb ik geen achterstand bij jullie. Ik had immers geen abonnement lopen bij jullie . Heb op 11 augustus netjes verhuizing doorgegeven .Hopelijk is is mijn mail genoeg en hebben wij het hierbij afgesloten. Mvg Sherimar Joseph

Ik heb netjes mijn verhuizing doorgegeven en dat word ook beaamt door tele2. Netjes optijd

Ik wil dat ze hun fouten niet bij mij neer gaan leggen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sher Joseph