Klacht: onterecht abonnement sinds pretium contract

op 10 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 januari 2014 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Schurink,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap op Privilege op 10 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In telefonisch overleg is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij hebben hierbij uw lidmaatschap per direct beëindigd. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

Alle klachten die gemeld zijn door ironeagle