Klacht: Onterecht abonnement

RashadAlkhaled op 27 maart 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Voor mijn Syrische taalmaatjes (ik ben taalcoach) probeer ik een onterecht abonnement te annuleren. Ik heb nu twee beleefde mails gestuurd, maar ze blijven maar ingebrekestellingen sturen en het bedrag verhogen. Hun is een abonnement aangesmeerd terwijl ze niet eens goed Nederlands spreken. Ze hebben dan ook niets aan een puzzelboek, laat staan een langlopend abonnement. In het opgenomen gesprek is ook goed te horen dat meneer onbegrijpend ‘ja’ antwoordt op de dwingende en snel gestelde vragen van de verkoopster. Ik vind deze praktijken schandalig!

Als het abonnement met terugwerkende kracht wordt geannuleerd en de factuur nietig wordt verklaard.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Puzzelbrein

4 jaren geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en het abonnement blijkt reeds weken geleden te zijn stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Puzzelbrein

Heeft op 03 april 2018 om 11:10 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door