Klacht: onterecht abbonementsgeld geind

op 27 juli 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 25 april een premium abonnement genomen(30 dagen gratis). Dit abonnement heb ik halverwege mei weer opgezegd en overgegaan op FREE spotify. Dit staat ook in mijn accountinstellingen.
Echter kom ik tot de ontdekking dat er in juni en juli nog abonnementsgeld door Ayden is geïncasseerd.
Tevens kan ik hierover niet rechtstreeks communiceren met spotify.

Gewenste Oplossing:

Indien onterecht geïncasseerd geld is teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daveoetremunj@gmail.com