Klacht: Onterecht 1.072,95 euro afgeschreven van mijn rekening!!!

op 08 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn dochter had klachten met haar iPhone en door de afgesloten verzekering werd haar Iphone opgehaald. Vervolgens kreeg ze een verkeerde telefoon terug. Weer opgestuurd. Nadat het een aantal steeds mis ging kreeg ze eindelijk het beloofde toestel.Het leentoestel hebben we terug gegeven. Omdat ik midden in een verbouwing zat heb ik niet gezien dat er zonder van te voren dit aangegeven werd een bedrag van 1.072,95 afgeschreven is! Helaas heb ik het onlangs pas ontdekt.

Er is onterecht 1.072,92 euro afgeschreven. Ik wil mijn geld terug!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Wij hebben tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Gelieve ons te voorzien van een antwoord op de eerder gestelde vraag zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 27 februari 2018 om 10:04 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 01 maart 2018 om 10:49 geantwoord

IMEI NUMMER 352046062405169 (357989058834147)

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, We zien dat dit een reparatie betreft welke via de verzekeraar is aangemeld. Gelieve hierover een klacht in te dienen bij de verzekeraar daar zij dit volledige traject zelf regelen. Wij kunnen hierin spijtig genoeg niets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht MSPBrouwer

7 maanden geleden - Jullie hebben het geld (meer dan 1.000,00) euro van mijn rekening laten afboeken, waarom moet ik dan naar de verzekeraar?

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Zoals reeds aangegeven verloopt alle communicatie wat betreft deze reparaties via de verzekeraar zelf. Wij willen u dan ook vragen om dit voor te leggen bij de verzekeraar zodat zij dit met u kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door MSPBrouwer