Klacht: Onterecht 1.072,95 euro afgeschreven van mijn rekening!!!

op 08 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn dochter had klachten met haar iPhone en door de afgesloten verzekering werd haar Iphone opgehaald. Vervolgens kreeg ze een verkeerde telefoon terug. Weer opgestuurd. Nadat het een aantal steeds mis ging kreeg ze eindelijk het beloofde toestel.Het leentoestel hebben we terug gegeven. Omdat ik midden in een verbouwing zat heb ik niet gezien dat er zonder van te voren dit aangegeven werd een bedrag van 1.072,95 afgeschreven is! Helaas heb ik het onlangs pas ontdekt.

Er is onterecht 1.072,92 euro afgeschreven. Ik wil mijn geld terug!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geachte klant, Wij hebben tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Gelieve ons te voorzien van een antwoord op de eerder gestelde vraag zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door MSPBrouwer