Klacht: Ontbrekende artikelen uit bestelling worden niet opgestuurd

op 01 december 2018 over Make My Home in de categorie Meubelwinkels

Half september 2018 bestelde ik een aantal producten uit de webshop van MakeMyhome te Veenendaal.

Eind september werden er artikelen geleverd bij me, maar er ontbraken er ook een aantal.

Ik heb in de maanden september, oktober en november ontelbaar mails gestuurd waar geen antwoord op kwam. Ik vroeg in mijn mails naar een tracktrace nummer, of meer duidelijkheid over de leverdatum van de overgebleven artikelen. Ik kreeg geen gehoor.

Uiteindelijk heeft een vriendin van me telefonisch contact gehad met een zekere Amanda (eigenaresse?) en leek er schot in de zaak te komen. Dit was echter al in november. Zij beloofde aan de telefoon (ondanks dat ze zéér onbeschoft en niet klantvriendelijk overkwam) dat ze er achteraan zou gaan.

Na nog een aantal keer na moeten bellen, zegt Amanda op 15 november dat ik nieuwe artikelen mag uitzoeken op de website voor de prijs van de ontbrekende spullen en ze zegt deze direct op te zullen sturen mét TrackTrace nummer. Ik doe dat uiteraard diezelfde dag nog en vraag Amanda in mijn bericht direct om een TrackTrace nummer. Via Whatsapp geeft ze aan dat ze morgen 16 november mijn spullen naar me opstuurt.

Op 20 november heb ik nog altijd geen spullen, geen tracktrace code, en geen bericht van Amanda of iemand anders in het bedrijf. Ik probeer haar op 21 november te bellen, en zodra ze merkt wie ze aan de telefoon heeft, hangt ze direct op.

Op vrijdag 23 november laat ik een vriendin nog een keer bellen (Nederlands is niet mijn moedertaal, en ik wil voorkomen dat er misverstanden ontstaan).
Amanda zegt dat ze het vervelend vind dat mijn vriendin haar belt. Het gesprek dat er op volgde werd door vriendin als zeer onprettig en onkundig ervaren.
Toch was de conclusie van het gesprek dat Amanda de spullen in het weekend van 23-25 november zou opsturen met een TrackTrace code. Ze gaf aan dat de spullen al in de gang stonden voor verzending dus het zou sowieso dit weekend gebeuren.

Op het moment van schrijven is het 26 november in de avond, en heb ik nog altijd geen bericht, geen code, geen spullen en geen geduld meer.
Ik heb een fiks bedrag betaald aan dit bedrijf ( €553,-) en nu begint het onderhand te lijken op DIEFSTAL.
Het moge duidelijk zijn dat ik nooit meer iets zal kopen via deze webshop.

Ik ben \'tevreden\' als dit bedrijf zo snel mogelijk mijn spullen bij me levert en excuses maakt voor de onprofessionele en onvriendelijke service die ze me gegeven hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Lorenzo Ponzetta