Klacht: Ontbreken zelfscanner of alternatief

op 25 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik vind het heel krom dat o.a. bij Jumbo’s filialen in Budel, Maarheeze en Stramproy wel met zelfscanners worden gewerkt.
Maar dat de Jumbo filialen Weert + Albert Heijn filialen Weert en Jan Linders filialen Weert deze niet willen aanschaffen. En hier ook geen alternatief voor aanbieden. Ook vind ik het heel raar dat hier geen goede communicatie over de reden WAAROM NIET naar de consument word verricht.

Als van al deze 3 supermarktketens men minder star worden en ze ook meer rekening hieromtrent houden met mensen zoals (met o.a. verstandelijke en meervoudige beperking) ik die veel moeite en stress ervaren van het continu zelf in de winkel moeten hoofd uitrekenen voor hoeveel ze in hun winkelkar / -mand hebben. Ook nog optellend en aftrekkend met procenten reclame acties. Met als eindresultaat meer persoonlijke aandacht / hulp en begrip qua communicatie voor ons als klant zijnde en onze kleinere budget / dieet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MJBoogaard83