Klacht: Ontbreken oplader Huawei Ascend P6

op 16 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had mijn gsm opgestuurd ter reparatie. Hierbij moest ik ook mijn oplader meesturen. Dit had ik netjes gedaan. Echter bij terug ontvangst van mijn gsm, was mijn oplader verdwenen. Zeer vervelend! Meteen gebeld na Dynafix. Na lang wachten eindelijk aan de beurt. Op mijn aanmeldingformulier stond dat ik een lader had meegestuurd. Ook bij retour stond in hun systeem dat de lader mee was terug gestuurd. Echter was dit niet het geval! Morgen zouden ze opnieuw contact met mij opnemen hierover.

Ik eis mijn lader terug. Desnoods sturen ze me een nieuwe op en wel zo snel mogelijk

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 24 januari 2014 om 12:13 geantwoord

Geachte a.scheepers

Uw klacht bleek al opgelost, wij mochten deze derhalve van u sluiten. Indien u echter aanvullende vragen heeft, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden!

Dynafix WeCare Team

Heeft op 24 januari 2014 om 12:32 geantwoord

De dag na het plaatsen van deze klacht heb ik de lader terug ontvangen

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door a.scheepers