Mijn Klacht:
Steeds vaker grijpen wij de laatste tijd mis bij onze wekelijkse boodschappen bij AH in Breda. Om die reden doen wij steeds vaker boodschappen bij de Jumbo en/of de Emtee. De boodschappen doen we op donderdag of vrijdag. Al te vaak krijgen we te horen dat het artikel er ’s avonds of de volgende dag zal zijn: te laat voor de wekelijkse boodschappen. Het laatste: er zijn geen Prins en Dingemans mosselen meer te krijgen bij AH. Uit de collectie en eerst een onbekend merk met weinig smaak in een slap wijntje en nu thaise er voor in de plaats. Qua smaak inferieur voor AH, vinden wij. Graag reactie
Gewenste Oplossing:
Als wij weer alle wekelijkse boodschappen op tijd kunnen doen en de kwaliteitsmosselen terug zijn

