Klacht: Ontbinden overeenkomst.

op 23 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op 25 juni een bestelling gedaan bij desbetreffende bedrijf, helaas tot op heden het pakket niet ontvangen. Zoals bij vele klachten over dit bedrijf is ook bij mij continu de beloften gedaan dat het pakket nog bezorgt gaat worden. Indien je niet akkoord gaat met het wachten komen ze met nieuwe excuses zoals:

– Dat er contact is opgenomen met de SwissPost-track-HYD koerier en hem gevraagd is de levering van mijn bestelling prioriteit te geven (wachttijd 1 maand)
– Onderzoek ingediend bij uw lokale postkantoor (wachttijd 2 maanden).

Het is dus onmogelijk om je geld terug te krijgen via de normale weg.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de aankoop bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 september 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw reactie. Bij uitzondering zullen wij het resterende bedrag betalen, bedenk wel dat wij normaal gesproken een gedeeltelijke terugbetaling verzorgen bij een niet-geclaimde bestelling, of u nu wel of niet een afleverbewijs van PostNL heeft ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Flip007