Mijn Klacht:
Er is al een aantal maanden geen vers gesneden ontbijtspek meer. Het zou fijn zijn als dit weer in het assortiment komt.
Mijn tweede klacht gaat over de verpakking van de Spinata Romana. Waarom is er voor zo’n plastic verslindende verpakking gekozen. Volkomen onnodig en nog onpraktisch ook omdat het heel veel ruimte inneemt in het vleeswarenlade van mijn koelkast
Gewenste Oplossing:
De vers gesneden ontbijtspek is weer in het assortiment
De Spinata zit in een kleine verpakking (zoals bv. de vers gesneden ham).

