Klacht: Onstekingen na gebruik crème loreal

op 15 mei 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nadat ik L’Oréal crème gebruik, heb ik verschillende ontstekingen rond mijn mond en kin. Dacht dat zal wel beter gaan , maar inmiddels gaat het erger worden. Inmiddels gebruik ik de crème niet meer, en mijn huid is rustiger geworden.

Graag mijn geld terug voor deze produkten, ondervind hier veel narigheid van. Miss een compensatie

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 05 juli 2017 om 14:50 geantwoord

Heeft op 05 juli 2017 om 15:25 geantwoord

Ik heb geen voorstel gehad van loreal

Bericht van L’Oréal

4 maanden geleden - Beste Yvonne, Op 19 mei jl. hebben wij onderstaand bericht naar je gestuurd. Waarschijnlijk is er iets misgegaan met versturen. Excuses voor het ongemak. Dankjewel voor je bericht over een crème van L'Oréal Paris. Wat fijn dat je onze producten gebruikt. Wij streven we ernaar om continue kwalitatief hoogwaardige producten op de markt te brengen. Daar hoort bij dat wij proberen het risico op huidirritatie tot een minimum te beperken. Voordat wij een nieuw product op de markt brengen wordt het uitgebreid getest. Iedereen reageert echter anders op bepaalde stoffen en daardoor is een overgevoeligheidsreactie helaas niet voorspelbaar. Wij vinden het dan ook heel erg vervelend dat dit bij jou gebeurd is. Wellicht dat onderstaande tips je kunnen helpen om in de toekomst mogelijke problemen te voorkomen: • Voordat je een nieuw product gaat gebruiken kun je eerst een gevoeligheidstest doen. Dat gaat als volgt: breng een kleine hoeveelheid van het product aan achter je oor, of aan de binnenkant van je elleboog. Doe dit een aantal dagen achter elkaar. Als je geen reactie van de huid merkt, kun je het product gaan gebruiken. Stop het gebruik zelfs bij een lichte reactie. • Je kunt ook via je huisarts een dermatoloog bezoeken. Door een aantal plakproeven kan de dermatoloog je vertellen voor welke stoffen je gevoelig bent. Je kunt op de verpakking van elk product lezen of deze stoffen tot de ingrediënten behoren. Zo kun je een overgevoeligheidsreactie in de toekomst voorkomen. Wij willen het product graag voor je compenseren. Hiervoor hebben wij het productienummer (begint met 2 cijfers en daarna een letter bijv. 54K…) en een foto van het betreffende product nodig. Je kan dit sturen naar informatiecentrum@loreal.com, onder vermelding van je volledige adresgegevens. Als je aangeeft welk ander product (van vergelijkbare waarde) je ervoor in de plaats wilt hebben, dan sturen wij dat zo snel mogelijk toe. Fijn om te horen dat je huid inmiddels weer rustiger is geworden, nadat je gestopt bent met het product. Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 023-54 99 500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag. Met vriendelijke groet, L'Oréal Paris

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne_lensen