Klacht: Ons doen betalen voor iets dat ik niet heb gevraagd

Beste wij zijn van België die met een enorm probleem zitten vanuit nl. Telefonisch contact gehad eerst met shoppendoejezo ze hebben vragen gesteld en ja geantwoord heb een mail gekregen via mijn box en zoals iedereen doet mijn mails,bekeken ,ze namen geld van lijn rekening omdat ik een account zou geopend hebben heb dit terug genomen via mijn bank. Na enige tijd dreigen ze ons met deurwaarders als we niet betaalde ,voor de schrik en de rust hebben we betaald nu komt weekendje genieten dat we hen ook een bedrag moeten betalen voor tekitten die we nooit hebben gezien en niet gevraagd die twee zouden niks met elkaar te maken hebben geven z e ons door maar zien dat de rekeningen idem zijn, mijn vraag aan jullie is heb ik iets gevraagd en besteld oké maar heb dit niet gedaan . Het weekend genieten heeft een opnamen laten luisteren maar heb hen nooit aan de lijn gehad het is de opnamen van shoppendoejezo

Help ons hierbij we voelen ons opgelicht

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shoppen Doe Je Zo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shoppen Doe Je Zo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peggydevos