Klacht: Onrespectvol omgaan met kleding

op 30 juni 2019 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 30 juni 2019 om ongeveer half 3, gaan winkelen bij de Bershka. Bij het afrekenen van de kleding werd het niet netjes opgevouwen, zoals het hoort, maar gewoon opgerold in de tas gegooid als het ware. Netjes gevraagd of het gewoon normaal opgevouwen kon worden voor het in de tas ging, maar er werd gezegd nee het is te druk, terwijl er maar 3 mensen nog achter ons stonden in de rije n er meerdere kassa’s open waren. Collega ernaast had al meerdere klanten geholpen met netjes opvouwen van de kleding. Dit is niet hoe volgens mij met klanten hoort om te gaan en ik ben hier niet van gediend. Direct aangegeven ook bij de kassa, maar werd niks mee gedaan en werd eigenlijk niet eens op gereageerd. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden. Dit triggert mij niet om nog een keer te gaan winkelen bij de Bershka.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik ten eerste een excuses heb ontvangen, omdat er bij de kassa helemaal niet op gereageerd ben en ten tweede wil ik een compensatie, omdat er zo met de kleding en met ons is omgegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sako2708