Klacht: onregelmatige of geen bezorging

op 22 april 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon sinds kort in Amsterdam en ontvang de krant zeer regelmatig laat of niet. Mij rest slechts de klacht te melden maar heb geen zicht op wat hiermee in uw organisatie gebeurd en ervaar geen enkele verbetering. Ik lees uw krant al meer dan 30 jaar en heb in mijn vorige woonplaats zelden of nooit met dit probleem te maken gehad. Ik merk dat ik hierover geïrriteerd ben.

Gewenste Oplossing:

indien ik een verbetering ervaar en ik verneem wat er met mijn klacht gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Ebbing